e mag

">

miercuri, 25 februarie 2009

Un Zambet...

V-am spus ca incurajez voia buna si cred in calitatile curative ale rasului. Cu o floare nu se face primavara, dar cu un zambet dispare un rid( cel putin asa imi place sa cred:P):


Nevasta unui detinut in audienta la directorul penitenciarului:
- Domnule director, am venit aici sa va rog sa-i dati barbatului meu o munca mai usoara.
- Dar, doamna, barbatul dumneavoastra lipeste etichete pe sticle...
- Nenorocitul, mie mi-a zis ca sapa la un tunel.

***
In plina iarna, in apartamentul unei familii care a cerut decuplarea de la centrala care furniza energie termica si electrica, un reporter intreaba:
- Ce faceti daca va este frig?
- Ne strangem in jurul lumanarii.
- Dar daca este foarte frig?
- Ne apropiem si mai mult de ea.
- Dar daca este ger, cu temperatura sub minus 20 de grade Celsius?
- In acest caz, aprindem lumanarea...

Un comentariu: