e mag

">

joi, 5 martie 2009

Care pe care?

Nu imi propun sa aflu cine a cantat prima data aceasta melodie. Nici nu conteaza prea mult. In mod sigur cel care a facut-o a castigat bani buni din drepturile de autor, deci nu are sens sa sarim noi in apararea favoritilor.
Pur si simplu vreau sa va impartasesc si voua doua melodii frumoase, care si-au castigat locul in sufletul meu:)
Sarah Brightam and Gregorian- Join me ( imi pare rau ca nu au un videoclip oficial, dar vocea lor umple acest neajuns)


HIM- Join Me ( trebuie sa marturisesc ca cu greu am gasit un video de la Join me-HIM care sa poata fi Embed)

2 comentarii:

  1. Piesa a fost cantata ptr.prima data de catre HIM, apoi a fost preluata de cei de la Gregorian. Aici mi-e foarte greu sa aleg si propun sa fie egalitate. :D

    RăspundețiȘtergere