e mag

">

marți, 27 octombrie 2009

Care pe care?

Fantoma de la opera este un film ce mi-a bantuit copilaria. Era un subiect intrigant, ce nu putea fi privit decat cu spaima de catre Ploua cu Soare de atunci. Dupa ce am mai crescut, am vazut o reecranizare a filmului si am fost impresionata la un alt nivel. In aceasta poveste nemuritoare nu stii cine este personajul negativ sau victima. Nu stii cu cine sa empatizezi si pe cine ai sacrifica daca ai fi regizorul. Insa acest post nu este despre filmul in sine, ci despre coloana sonora.
The Phantom of the Opera a fost cantata de multi artisti de-a lungul vremii..dar eu ii voi mentiona doar 3 variante care sunt in topul preferintelor mele.
Prima este interpretata de catre Sarah Brightman alaturi de nimeni altul decat Antonio Banderas. Cu totii stim ca S. B. canta intr-un mod magistral, dar cred ca nimeni nu se astepta ca A.B. sa faca o figura atat de frumoasa. Nu falseaza, ba mai mult, nu face nota discordanta cu marea artista. De talentul muzical al celor 2 va puteti convinge in urmatorul videoclip:



Cea de-a doua varianta este interpretata de Nightwish, pe vremea cand Tarja inca era solista lor.


Cea de-a treia, dar nu cea din urma este melodia aparuta in reecranizarea de care va vorbeam mai devreme. Emmy Rossum si Gerard Butler interpreteaza melodie intr-un mod mai dramatic, ei intruchipand personajele principale din aceasta poveste. Si aceasta este o varianta care se apropie mult de sufletul meu. Imi cer scuze pentru videoclipul de o calitate scazuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu