e mag

">

duminică, 29 noiembrie 2009

Aproape un Kg de motan

De aproape o luna am o jucarie pufoasa care destreseaza intreaga familie. Este un pisoias tigrat, cu foarte multa atitudine. Face totul la extreme: ori se joaca intr-un mod disperant si sare ca un arc prin casa..ori doarme in nestire.

Insa, ma framanta alta problema: nu stiam daca e motanel sau pisicuta. Fiecare persoana care ne trecea pragul emitea cate o ipoteza, debusolandu-ne atat de tare incat i-am pus numele Michel/Michelle.

Zilele trecute l-am dus la veterinar pentru o deparazitare interna si externa. Insa pe mine ma rodea curiozitatea mai mult decat orice. L-am intrebat pe veterinar ce sex are pisica..si dupa lungi consultari, mi-a spus: motanel:)

Deci, dupa 22 de ani in care mi-am dorit sa am ghemotocul meu de blana, acum am noroc sa am un motanel de 950g. Sper sa ma bucur cat mai mult timp de el:)

Un comentariu:

  1. Suna grozav! Si eu iti doresc sa te bucuri de pamatuful tau tigrat cat mai mult si sper sa-si pastreze temperamentul si cand va creste mai mare!

    RăspundețiȘtergere