e mag

">

duminică, 17 ianuarie 2010

Sanius


Sunt unele activitati pentru care nu esti niciodata prea batran. Printre acestea se numara si saniusul. Ma bucur ca am avut ideea de a-mi invita colegii la o reamintire a vremurile trecute ale copilariei. Le multumesc celor care au venit si doresc sa ii oftic pe cei care nu au dat curs invitatiei. A fost super si mi-as dori sa repet experienta. De multe ori am vrut sa am si eu amintiri precum ale parintilor mei. Desi vremurile s-au schimbat, placerile tineretii nu se demodeaza.

3 comentarii:

  1. Gabriel a spus”Sanius...bine ca ti-o placut. anul asta era sa imi sparg capul. unde-ai fost? (partie)”

    RăspundețiȘtergere
  2. Oana P a spus ”ms pt invitatia la sanius/:)”

    RăspundețiȘtergere
  3. Soso a spus” ce te mai dadeai tu cu sania pe acolo...printre baieti:-w”

    RăspundețiȘtergere