e mag

">

duminică, 14 februarie 2010

Sfantul Valentin

Desi e o sarbatoare importata si starneste dese polemici, Sfantul Valentin tot ma face sa meditez asupra iubirii si a ceea ce ar trebui sa insemne ea pentru noi. Acest filmulet reflecta faptul ca iubirea e cea care da sens unei vieti, insa aceasta poate dainui peste ani doar cu ajutorul amintirilor, dar si al copiilor si nepotilor. Cu totii am fost/suntem/vom fi supusi unor incercari grele in aceasta viata, insa trebuie sa stim cum sa ne pastram prietenii aproape si cum sa "perpetaum" dragostea noastra prin intermediul copiilor. Stiu ca aceste ganduri nu sunt pentru o persoana de 23 de ani, insa ma topesc cand vad dragostea din ochii bunicii mele si imi doresc sa ma uit cu aceeasi dragoste si eu in ochii nepotelei mele.
Intr-un final, Sf. Valentin are pentru mine nu este neaparat o sarbatoare a indragostitilor, ci una a iubirii. Insa vreau sa ii urez lui Soso: Happy Valentine's Day cu gandul doar la mine>:D<

Un comentariu:

  1. Mihai a spus:"stai asa k am vaz o chestie misto pe blog....2 mosnegi ce canta la pian:D"

    RăspundețiȘtergere