e mag

">

miercuri, 9 iunie 2010

... reloaded

In urma cu aproape jumatate de an ma plangeam de actiunile unor romani care mi-au lovit masina si care au furat diverse lucruri din ea. Eram mahnita pentru ca unele persoane nu pot fi responsabile si nu au rabdare sa castige bani intr-un mod onest.
Ei bine, in Italia lucrurile nu stau altfel. Daca intr-o seara un grup de 5 persoane a cazut prada hotilor de umbrele (mie mi-au furat 2, dintre care una era imprumutata),dupa doar o zi a fost furata bicicleta turcoaicei din curtea apartamentului meu. Culmea nesimtirii, hotul sta in apropiere iar bicicleta este legata cu diatamai lantoiul.
Sarind peste cateva etape, gen cumparat cos frumos pentru bicicleta urata si intrat in stalp de cateva ori din cauza pierderii directiei cauzate de cosul amplasat in fata, intr-o seara, cand m-am intors de la Verona am observat ca acesta a fost furat. Cine ar avea nevoie de un cos botit? Nu mai conteaza. Cum m-am invatat sa merg cu el asa m-am si dezvatat si am inceput sa fac cumparaturile cu rucsacul. Asta este, ne adaptam pentru ca eu nu mai platesc 9 euro pentru un alt cos care in mod sigur imi va fi furat.
De ce m-am hotarat sa va povestesc acum toate pataniile? Pentru ca ieri, mi-am gasit bicicleta accidentata in parcare. Am avut un sentiment de deja-vue. Ce e drept, nu cu asa de mare spaima. Daca in cazul masinii lovite si abandonate eram speriata ca trebuie sa platim un sac de bani si ca trebuie sa ii dau vestea tatalui meu, acum eram mai mult suparata pentru ca trebuie sa ma intorc la parcursul unui numar foarte mare de km de jos zilnic. Bicicleta mea e istorie, imi e dor de ea. Am luat lantul de la ea in speranta ca imi va pica o alta bicicleta din cer (eventual roz) si am mers mai departe (la propriu).
Daca nu voi avea o alta bicicleta in Parma, voi aduce lantul cu mine in Iasi si il voi folosi cu mandrie atunci cand voi fi un biciclist brav pe strazile orasului natal (cele periferice, bineinteles).
Am debitat destul, eu, care nu obisnuiesc sa scriu posturi lungi.
Concluzia: Nu doar romanii sunt rau intentionati si iresponsabili.

2 comentarii:

  1. As putea sa pariez ca niste romani ti-au furat ce zici tu acolo... Bag mana in foc ca italienii nu fac asa ceva.... decat doar de distractie ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. poate nu ai citit: http://plouacusoare.blogspot.com/2010/04/toata-lumea-fura.html
    dupa ce citesti, nu vei mai baga mana in foc ca au fost romani:P

    RăspundețiȘtergere