e mag

">

vineri, 30 iulie 2010

Spune-mi

Tot nu mi-am rezolvat problema cu laptopul pe care am niste posturi pregatite pentru blog insa m-am gandit sa va propun sa ne amintim cu drag despre Monica Anghel si despre al ei trofeu castigat la Cerbul de Aur.
Tin minte ca eram in vacanta de vara la bunici si eram foarte uluita cand am vazut ca a castigat o romanca trofeul. Nu putem spune ca a fost blat, o data pentru ca vocea ei justifica premiul si a doua oara pentru ca multi ani la rand trofeul era castigat de artisti straini.
Moartea Madalinei Manole m-a facut sa caut in arhivele Youtube-ului melodii ale artistilor copilariei mele. Trebuie sa ii admiram si sa observam frumusetea versurilor pe care ei le canta. Daca am elimina linia melodica din aceste cantece am ramane cu niste frumoase poezii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu