e mag

">

vineri, 3 decembrie 2010

Noua generatie de pisici



Probabil nu trebuie sa va mai reamintesc ca sunt o mare iubitoare de pisici, insa se pare ca timp de un an nu prea am avut noroc cu acestea.
Dupa ce Gremlin a sfarsit tragic, am luat un motanel tigrat de pe strada, deoarece nimeni din familia mea nu mai putea suporta casa fara o felina:p Era urat, slab, cu paraziti, dar l-am pus pe picioare, iar acum e regele casei. Sper ca el sa aiba mai mult noroc decat ceilalti. Numele lui este...pam pam pam, Patricio.
Patricio meu drag a cazut la un moment dat in patima iubirii. Desi e doar puigan, el pleca toata ziua de acasa si statea langa o pisica frumoasa si slaba (aidoma adolescentilor nostri:P). Pisica chiar frumoasa, cu niste ochi mari,albastri,ne-a rapit inima treptat. Din clipa in care i-am dat prima data de mancare, am stiut ca va fi a noastra. Motanul era topit dupa ea, chiar ii canta intr-un mod foarte straniu.
Am adoptat pisica ce era mai mult decat infometata, iar intr-o seara am descoperit ca e gestanta. Probabil atunci a descoperit si Patricio, deoarece de atunci o bate de fiecare data cand o prinde.
Puiutii nu au mai fost fatati din cauza unor complicatii, pisica a fost pe la multe clinici din Iasi,dar acum e bine.
Sunt bucuroasa ca am doua ghemuri de blana in casa, care desi sunt egoiste, tot imi fac zilele mai frumoase.
Cat despre povestea lor de dragoste, sunt convinsa ca s-a incheiat iremediabil, deoarece de fiecare data se lasa cu violenta domestica. Insa, priviti pasiunea de la inceputul relatiei:
P.S. Numele ei este Alina

2 comentarii:

  1. alm: sper ca astia sa nu fie la viata nr 9

    RăspundețiȘtergere
  2. Haha .. funny :P E frumos cand vezi 2 pisici jucandu-se .. si eu am o pisicuta :X si imi e tare draga !

    RăspundețiȘtergere