e mag

">

sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Eu nu ma las de limba noastra

Au ba?
Asta ne declara patimas Dan Balan, fiul Ludmilei Balan, cu ai sai colegi pe vremea cand formau trupa O-zone. Pe albumul lor era si piesa care se numea: EU nu ma las de limba noastra si cred ca mesajul era pentru moldovenii de pretutindeni, dar si pentru a se imprieteni cu romanii. Melodia a capatat si conotatii puternic patriotice atunci cand moldovenii au incercat o revolutie ce nu a avut insa efectul dorit.

Se pare ca timpul si dorinta de a intra si pe piata fratilor vitregi mai mari, rusii, Dan Balan a renuntat temporar la limba romana. A realizat un duet cu Vera, solista trupei Via Gra, pe care v-am prezentat-o cu alta ocazie pe blog.
Ce pot sa zic? Dan Balan imi place pana in ultimul fir de par si orice decizie a lui nu poate fi blamata de mine, mai ales ca eu am o atractie neexplicata pentru muzica ruseasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu