e mag

">

vineri, 7 ianuarie 2011

Traiesc pentru ea

Pentru cine? Pentru Muzica..
Asta ne declara intr-un mod foarte frumos Andrea Bocelli.
Aceasta melodie mi-a placut inca de cand eram mica si varianta in spaniola era coloana sonora la telenovela Omul marii, cu Grabriel Corrado.
Timpul a trecut, melodia a fost preluata de multe filme, iar in inima va dainui pentru totdeauna.
Chiar imi doream ca valsul miresei de la nunta mea sa fie varianta italiana -franceza, pentru ca suna absolut sublim. Nu stiu de ce banuiesc ca voi schimba cea de-a doua limba:P
Va las pe voi sa alegeti care varianta va ajunge mai repede la suflet, dar va rog sa imi trasmiteti si mie!
Italiana-franceza (Helene Segara)

Italiana-italiana (Georgia)

Italiana- portugheza (Sandy)

Italiana- spaniola (Marta Sanchez)

Italiana-italiana (Laura Pausini)

Italiana- engleza (Judy Weiss)


Ce voce romaneasca credeti ca s-ar potrivi in duet cu Andrea Bocelli? Eu parca as vedea-o pe Luminita Anghel sau pe Monica Anghel. Sau pe Traistariu, de ce nu?:))

Un comentariu:

  1. ojica oana:deja planuiesti sa te mariti?:)) am vazut k ziceai pe blog ceva de valsul miresei

    RăspundețiȘtergere