e mag

">

miercuri, 23 februarie 2011

Asa da!


Ieri seara ma grabeam sa ajung la o intalnire si, dupa ce am alimentat, am uitat sa imi iau restul. Ce e drept, casiera mi-a dat doar bonul, fara sa schiteze vreun gest ca ar vrea sa imi dea si restul.
Mi-am dat seama dupa vreo 20 de minute ca sunt pagubita cu cateva zeci de lei si sincer eram plina de ciuda, bineinteles, pe mine.
Nu m-am lasat batuta, am aflat numarul de telefon al benzinariei, am sunat, am discutat si mi s-a spus ca se vor uita pe camerele de luat vederi.
Dupa vreo 3 ore m-am intors, mi s-au inapoiat banii si am primit scuze, desi cred ca in continuare ca vina este undeva la mijloc.
Chiar ma bucur ca mentalitatea angajatilor s-a schimbat si ca, daca un client uita ceva, se poate intoarce linistit sa isi recupereze lucrurile. Asta nu inseamna ca sunt incurajati uitucii:P

2 comentarii:

  1. De fapt ei sperau sa nu te mai intorci.
    Insa cand au primit telefonul dezamagitor au spus sa mai incerce una: ca se uita pe camera.
    Iar cand ai venit pe usa sa ei inapoi ce iti apartine.....erau deja cu ochii in jos :))
    Bine ca ai reusit sa obtii ceea ce ii alt tau :P

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu m-am gandit ca au vrut sa ma descurajeze cu "camera", dar pe mine chiar m-a bucurat prezenta ei, pentru retineam clar ca nu mi-a luat restul. Oricum, mi s-a mai intamplat sa uit lucruri in autocare si sa ma duc a doua zi sa le iau, soferul punandu-le la lucruri pierdute dupa ce a facut curat. Chiar vad o evolutie in gandire si ma bucura asta

    RăspundețiȘtergere