e mag

">

vineri, 29 aprilie 2011

Sinceritate sau proasta crestere?


De aceasta data le vizez pe fete, pentru ca ele imi vin prima data in minte atunci cand ma gandesc la replici taioase, exprimate in mod mahalagesc. Nu e vina intregului sex frumos, ci a unor persoane devenite model in mod nejustificat (Oana Zavoranu, Bianca Dragusanu, etc.). Nu de putin ori am devenit confidenta unor persoane frustrate, ce imparteau injurii in stanga si in dreapta, iar apoi se bateau cu pumnul in piept ca sunt sincere si ca" eu spun in fata!!!! nu mi-e frica de x sau de y!!!" De obicei am incercat sa menajez astfel de persoane, dar ulterior m-am indepartat incet incet, pentru ca eu chiar nu sunt o persoana conflictuala si cred ca vorba dulce mult aduce.
Probabil nu-mi pot exprima cu usurinta sentimentul pe care mi-l transmit persoanele care nu stiu sa isi expuna nemultumirile intr-un mod educat si delicat, dar va pot spune cu siguranta ca nu e unul de bine.
Cei care pretind ca sunt sinceri si se autoapreciaza din cale-afara, nu fac decat sa se comporte ca niste buldozeri. Sunt mandri pentru ca ei castiga majoritatea disputelor, dar nu isi dau seama in ce ridicol cad adesea, mai ales daca oponentul este unul cu bun simt. Este o lupta inegala? Mai are sens sa ne batem mintea cu astfel de oameni? Sau trebuie lasati in treaba lor, poate isi vor scoate ochii cu altii de aceeasi categorie?
Oamenii sunt diversi si toata viata avem de invatat de la cei de langa noi. Cred ca o persoana care doar stie sa tipe si sa fie revendicativa fara a se justifica nu merita prea multa atentie, ba chiar trebuie tratata cu indiferenta, pentru a nu deveni mai tarziu victima ei. Sa nu credeti ca o persoana care ii vorbeste pe altii de rau nu va ajunge candva si la persoana voastra si nu va va atinge cu expresii si tonalitati la fel de deranjante!
Cred ca o anumita varsta si educatie ar trebui sa estompeze proasta educatie si cred ca este cazul sa nu mai admiram personaje precum Oana Zavoranu doar pentru ca sunt sincere. Sinceritatea nu ar trebui sa fie niciodata o scuza pentru proasta educatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu