e mag

">

duminică, 17 iulie 2011

Istanbul- orasul celor 1001 pisici





Intr-o saptamana petrecuta in Istanbul, am putut observa numeroase aspecte ale societatii din acest oras. Sunt convinsa ca mi-ar trebui ani ca sa inteleg cu adevarat acest oras, dar la prima vedere, te ciocnesti de pisici comunitare. Unele puchinoase, puricoase, cu coastele la vedere, altele tinute bine. Eu sincer prefer un oras plin de pisici unui oras plin de caini. De bine de rau, acestea nu te pot ataca.
Va ofer o mostra de pisicile intalnite acolo, apogeul fiind categoric motanul numit de mine Hitler. Il veti recunoaste in mod sigur.
Dragut era faptul ca ele raspundeau tot la pis pis si daca veneau in mare graba la tine daca le strigai, poate poate le dai ceva de mancare. Din pacate, mancarea de pisici era f scumpa comparativ cu cea din Romania, si oricat de mult imi sunt dragi, nu mi-am golit buzunarul pentru a le hrani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu